onsdag, april 04, 2007

TRO DET DEN SOM KAN!!! Av Marte i Brasil


Om ei uke forlater jeg varmen

Om ei uke forlater jeg venner

Om ei uke forlater jeg sykkelen min

Om ei uke forlater jeg min brasilianske familie

Om ei uke er rommet mitt tomt for Marte-ting

Om ei uke maa jeg si hade

Om ei uke graater jeg

Om ei uke ser jeg alle de jeg har blitt saa utrooolig glad i staa igjen paa busstasjonen

S U K K

Det er mange gleder som venter meg naar jeg kommer hjem, og det er ingen tvil om at jeg gleder meg til det.Men.Det er noe jeg forlater. Noe jeg aldri kan faa tilbake. Fellesskapet i kirka, min brasilianske mor, dager jeg sitter utenfor huset og tegner med Bea og Felipe, kvelder da familien er hos oss og spiser, leiking med barna i kirka, folelsen av at jeg tilhorer, smil fra folk som jeg vet er glade i meg, og som virkelig er glad for at jeg er her.Dette er vanskelig aa forlate, og det gjor hjemreisen veldig vanskelig og todelt.

S U K K..........

Ingen kommentarer: