fredag, oktober 13, 2006

The norwegian students have been some days abroad already.

Ingelill says:
Jada! Naa e eg paa Madagaskar!Det e 2. dagen her nere!!Det e sykt at me virkelig e her nere naa; og det foles langt borte naar stjernetegnene paa himmelen e opp-ned. Til og me maaneden er snudd!!!...... Read More

Hanne Liv says:
.....Vi tok buss inn til byen. det var litt av et syn! det er litt type minibuss, men vi ville kanskje trodd bussen var full naar det var 8 personer inni, neida! der er det plass til hvertfall 28 (det var det hoeyeste tallet vi satt paa med i gaar)... heheh og de er ikke akkurat bygd for norske bein. rune, som er ganske hoey til aa vaere nordmann maatte sitte med boeyd hode i taxien paa vei hjem. den taxien maa forresten vaere en av de minste bilene jeg har sett noensinne!! hehe, det ligna litt paa ei folkevogn boble, veterean eller eldre, og var i miniatyrform. nei, det var en artig opplevelse! bussen koster 300 ariary uansett. det er ca 1kr vil jeg tro. mye folk, mye lyd og mye lukt. det er veldig annerledes her, men veldig morro..... Read More

Nina says:
.....Så må jeg jo bare skrive litt om været!! oioioi, hver gang jeg går ut blir jeg like overrasket. Det er som om du går inn i en badstue, og luftfuktigheten er utrolig høy. Så med 30 grader og høy luftfuktighet kan du jo tenke deg! Nei forresten, du kan ikke tenke deg det- det må oppleves!!I dag har Joke(tidligere Hald student og vår kontaktperson)tatt oss med en liten tur på NMS kontoret, Immanuell og Home of Praise, der vi skal jobbe etter jul. Ungene på dagsentrene var utrolig sjønne, og vi gleder oss veldig til å komme tilbake å jobbe der!!...... Read more

Ingen kommentarer: